Pirate Kindergarten Games APK voor Android

• APK status

Softonic-recensie

Piraten Kleuterschool Spelletjes: Een Leuk en Boeiend Leeravontuur

Pirate Kindergarten Games is een Android spel ontwikkeld door Family Play ltd, ontworpen voor kinderen van 5 jaar en ouder. Dit spel biedt 12 verschillende educatieve spellen die zich richten op kleuteronderwijs. De app leert kinderen de basis van kleuteronderwijs, waaronder patroonherkenning en volgordes, basis spelling, en het matchen van objecten, kleuren, vormen en dieren met hun juiste namen. Daarnaast bevat het verschillende uitdagende wiskundige concepten die zijn ontworpen om de geletterdheid van jonge kinderen te ontwikkelen.

Het spel biedt een piratenavontuur aan boord van een spookschip, en biedt een leuke leerervaring met de piratenwereld. De app heeft een digitale avontuur dat kinderen motiveert met positieve aanmoediging, met professionele vertelling en speelse muziek. De spellen omvatten nummerherkenning, matchen, vergelijken, spelling en patronen. De app is interactief en boeiend, ontworpen om geavanceerde kritisch denkvaardigheden voor kleuters te ontwikkelen.

Ouders kunnen zich aansluiten bij de community en feedback geven over de app. Het spel biedt non-stop gameplay voor kinderen en zorgt voor een fantastische leerervaring. Mis deze leuke en boeiende educatieve avontuur voor jouw kleine piraat niet!

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Pirate Kindergarten Games

Heeft u geprobeerd Pirate Kindergarten Games? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.